آخرین اخبار

انتقاد امام جمعه باشت از مصداق یک معامله‌گری

امام جمعه شهرستان باشت گفت: اصل کار که شورای اسلامی ساختمانی را در اختیار سازمان ثبت قرار داده‌ خوب است اما قسمت بد آن وقتی است که از معامله‌‌گری می‌شنویم.

اشتراک گذاری
11 شهریور 1402
کد مطلب : 7455

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از باشت وضعیت کلی شهر باشت و به خصوص بوستان شهید حاج قاسم سلیمانی این شهر موجب شد تا امام جمعه شهرستان باشت تلنگری به برخی اعضای شورای شهر و شهرداری این شهر بزند.

امام جمعه شهرستان که دل پری از برخی کارها از جمله وضعیت بوستان شهید سلیمانی و تهاتر برای بکارگیری نیرو دارد به مسئولان شورا و شهرداری تاکید می‌کند که به جای برخی کارها و اقدامات نادرست و تهاترهای نامربوط اداری که برای به کارگیری نیرو صورت می‌گیرد بیشتر به فکر شهر باشند.

امام جمعه شهرستان باشت به موضوع تهاتر شورا و اداره ثبت اشاره می‌کند و با گلایه از آنهایی که بانی آن بوده‌اند می‌گوید: در مراسم افتتاحیه ثبت اسناد این شهر حضور داشتم و گفتم که مسئولان نباید تبعیض در بکارگیری‌ نیرو قائل شوند و به همین خاطر از رئیس کل محترم دادگستری استان خواستم تا این موضوع را پیگیری کند چرا که ممکن است پای معامله‌ای در کار باشد.

امام جمعه شهرستان باشت می‌گوید: اصل کار که ساختمانی را در اختیار سازمان ثبت قرار داده‌اند خوب است اما قسمت بد آن وقتی است که از معامله‌ می‌شنویم.

امام جمعه شهرستان باشت که از وضعیت برخی اماکن از جمله بوستان شهید سلیمانی اصلاً رضایتی ندارد می‌گوید: حالا که بعضی اعضای شورا دنبال کارهای دیگری هستند خود مردم دست به کار شوند و بوستان شهید سلیمانی را آبیاری کنند.

گنجه‌ای که از تبعیض و معامله‌گری در این زمینه به شدت نگران است می‌گوید: مردم به کرات برای کار و اشتغال فرزندان خودشان به ما مراجعه می‌کنند جواب مردم را چگونه بدهیم وقتی چنین موضوعاتی مثل معامله‌گری و تهاتر برای به کارگیری نیرو می‌شنویم.

وی با بیان اینکه ما وظیفه مطالبه‌گری داریم اظهار می‌کند: سازمان بازرسی و همچنین فرماندار شهرستان باید به این موضوع ورود پیدا کند.

این امام جمعه همچنین به جلسه افتتاحیه ساختمان ثبت اسناد باشت اشاره می‌کند و می‌گوید: در آن روز که از قضا مصادف با آخرین روزهای ماموریت مدیرکل سابق در استان بود در مراسم افتتاحیه به آنها گفتم آقای مسئول، عملکرد شما چه خوب و چه بد به پای نظام جمهوری اسلامی نوشته می‌شود.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =